sunnuntai 9. tammikuuta 2011

7., 8. ja 9 . tammikuuta



tämän mallin sain Ullalta jouluvaihdossa ja yritin aloitella sitä. Olen vasta-alkaja pellavalle kirjottaessa, mutta jospa oppisin joskus. Malli on Jardin Privén Christmas, tosi nätti toivottavasti en pilaa sitä :(




Olen ollut todella onnekas vaihdoissa, sillä olen saanut monta uutta mallia. Tämä on Lennulta syysvaihdossa  "Lettre d'amour", tosi henkilökohtainen malli :D.




9.pv:n malli on Maijalta saatuColeur d'Etoilen Flocon d'Etoile. Enkelimallit ovat minulle rakkaita kuten ootte huomanneet ja tulette vielä huomaamaan.Nämä kolme mallia on tehty pellavalle ja tulosta on tullut tosi vähän. Onhan meillä onneksi käytössä uusi kalenteri ja se on täynnä uusia päiviä. Jatketaan harjoituksia....

7 kommenttia:

  1. Kaikki kolme mallia ovat niin kauniita,ihan meidän makuun!!

    Olet minusta kyllä taitava pellavalle pistelijä kun oot jo yhden noista kirjain-enkeleistäkin tehnyt!!

    Hauskaa että minullakin on tänään lahjaksi saatu malli aloitusvuorossa :)

    Toivottavsti pian taas tavataan niin saan nähdä nuo alotukset ihan livenä..arki vaan haittaa näitä harrastuksia hiukan.

    Onneksi me ollaan luovia ja tosi hyviä löytämään niitä pieniäkin hetkiä jolloin voidaan ottaa työ käteen..

    Enkeleitä alkavaan viikkoosi!

    VastaaPoista
  2. Maijan kanssa olen ihan samaa mieltä, kaikki mallit ovat ihania! Tämä hassutus on niin ihana juttu, harmi että kohta loppuu. Mitä sitä sitten tekee kun ei enää aloitakaan joka päivä uutta työtä?!

    VastaaPoista
  3. Ja samaa mieltä edellisten kanssa. Ihania malleja kaikki kolme. Mulla on ostoslista kohta kilometrin pituinen kun nään blogeissa toinen toistaan ihanampia "pakko ostaa" malleja.

    VastaaPoista
  4. Hyvältä näyttää :)

    VastaaPoista
  5. Hienostihan tuo pellavalle pistely on lähtenyt käyntiin. Muistan, kun itse siirryin pistelemään pellavalle, niin aluksi tuntui hankalalle, mutta nyt en mielelläni enää muulle kuin pellavalle pistelisikään. Mallit, jotka olet valinnut ovat kaikki tosi ihania. Tuo Christmas malli on minullakin hassutuksessa mukana. Tykkään sen värimaailmasta tosi paljon. Muutenkin olen vähän hurahtanut noihin Jardin Priven malleihin. Nyt on jo työn alla neljä ja vielä minulla olisi listalla yksi, mutta saa nähdä jos vielä kuitenkin vaihdan sen johonkin muuhun.

    VastaaPoista
  6. Kivat mallit olet valinnut. :)

    VastaaPoista
  7. Christmas-malli on ihana. :)

    PS. Teretulemas bloggailemaan! Lisäsin sinutkin tänne:
    http://pistotristiin.blogspot.com

    VastaaPoista