sunnuntai 27. marraskuuta 2011

messutörsöökset

nämähän minä löysin Lennulta ja sitten.....
Lennu lahjoi minua näillä ........aivan ihania :)
No ostin mä sitten vähän muutakin...
tulipas tärähtäny kuva, mutta  kattellaan sitä nyt sitten. Alpakka lanka oli tarjouksessa ja aattelin jossain välissä testata sitä, en ole koskaan neulonu alpakalla, mutta kertahan se ensimmäinen.
Helmiä löytyi myös minulle, Helmiinahan osti suurimman osan messujen helmitarjonnasta ;). Helmiina lupasi minulle tehdä näistä koruja ja koristeita KIVAA :DD

JOKU EREHTYI KYSYMÄÄN, MITÄ PISTELEN...no tämmöstä
tämä on malli ei siis valmis työ, pahasti kesken. Joulukiireet sotkee koko hommaa. tämä malli on Cross Stitch Collection 163. On tälle punaiselle vähän eri pistellä kuin tummansiniselle..
tään verran on tullut valmista, ei siis paljon mitään, mutta eiköhän sitten joskus..

Hauskaa joulunodotusta kaikille ja valoisaa I adventtisunnuntaita blogilaisille :)

5 kommenttia:

  1. Enkelistä tulee kyllä tosi kaunis valmiina. Hiljaa hyvää tulee. :-)
    Kvoja ostoksia löysit Tampereelta.

    VastaaPoista
  2. Siunattua I Adventin iltaa Sinullekin !

    Ostoksesi on kaikki ihania ,sainhan minäkin niistä osani :)
    Enkeli on upea,ihan kauneimpia mitä oon ikinä nähnyt,,

    VastaaPoista
  3. Hyvää adventtisunnuntaita!

    Tuo tärähtänyt kuva on kiva! Tulee mieleen vuodenvaihde :). Alpakka on ihanaa lankaa.

    VastaaPoista
  4. Enkelistä tulee ihana! Oi, miten mukavia löytöjä messuilta...

    VastaaPoista
  5. Olipas sullakin kivannäköiset messuostokset :)

    Tuosta enkelistä tulee upea!

    VastaaPoista